Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2016

A Jelentés fő értékei

Íme 10 érv, miért érdemes stratégiaalkotóként a Magyar Infokommunikációs Jelentést választania.

1. A legnagyobb hazai ICT-kutatás

A 2001 óta futó felmérés a hazai piac legnagyobb ilyen jellegű, integrált kutatássorozata, amely átfogó képet és részletes elemzést nyújt a vállalati, intézményi és lakossági infokom-piacokról.

2. Vezető vállalatok elismert információforrása

A Magyar Infokommunikációs Jelentés független és hiteles információbázis, melyet a BellResearch, a terület elismert hazai kutató és tanácsadó specialistája készít el. Adataira és szakértői megállapításaira vezető hazai és multinacionális vállalatok, valamint a piacot szabályozó intézmények támaszkodnak.

3. Hiteles, keresleti oldali elemzés

A Jelentés megalapozott kvantitatív kutatási módszertannal, nagy mintás adatfelvételekkel, évente közel 7000 magyarországi interjúval készül. Keresleti aspektusból közelít: a tényleges eszközállományt, a megvalósult beszerzéseket-fejlesztéseket és a döntéshozók konkrét terveit vizsgálja objektív módon, a kínálati oldal szándékaitól és várakozásaitól függetlenül.

4. Releváns tartalom: sztenderd mérések + forró témák

A Jelentés az infokommunikáció releváns és aktuális kérdéseivel foglalkozik. A piacok sztenderdként ismétlődő mérése mellett minden évben új, innovatív megoldások iránti attitűdöket és keresletet is vizsgál, elemezve a működési mechanizmusokat is.

5. Tényadatok, trendek és előrejelzések

A döntéshozók véleményén alapulva a Jelentés a tényadatok mellett rövid- és középtávú piaci előrejelzéseket, illetve a kutatássorozat idősoros adatai alapján trendelemzéseket is nyújt.

6. Szakértői összefoglalók

Tanácsadóink a vizsgált piacok főbb sarokszámait és indikátorait aggregált szinten is értelmező, a 2001-től rendelkezésre álló idősoros adatokra épülő elemzéseket és táblázatokat állítanak össze. A 3 szakértői összefoglaló az elemzési modulok mellett plusz hozzáadott értéket jelent Ügyfeleink számára az eredmények stratégiai alkalmazásában, a piacok fejlődési mechanizmusainak megértésében és a trendek azonosításában.

7. Másodelemzések igényre szabva

Ügyfeleink speciális igényeit az adatok komplex másodelemzéseivel, egyedi szegmentációval, további keresztösszefüggések feltárásával szolgáljuk ki. Lehetőséget adunk a válaszadatbázishoz való hozzáférésre is, így a Jelentés primer kutatások előkészítésére vagy akár kiváltására is alkalmas lehet.

8. Tanácsadói támogatás

Az eredmények értelmezését, felhasználását és stratégiába illesztését a BellResearch elismert tanácsadói segítik. A beépítő workshopon támogatást, ötleteket adunk ügyfeleink üzletfejlesztési, marketing- és értékesítési vezetőinek a stratégiai és taktikai felhasználásra, hogy maximálisan kiaknázhassák a piaci információkban rejlő lehetőségeket.

9. Modulok igény szerint

A Jelentés 18 részpiaci modulból és 3 szakértői összefoglaló elemzésből áll, ami lehetővé teszi, hogy a megrendelők különböző információs igényeikhez, aktuális piaci helyzetükhöz és stratégiai céljaikhoz leginkább illeszkedő, egyedi csomagokat állítsanak össze, jelentős méret- és csoportkedvezményekkel.

10. Világszínvonalú hazai termék

A Magyar Infokommunikációs Jelentést a 100%-ban magyar tulajdonban álló BellResearch kutató- és tanácsadócég készíti, kiemelkedő színvonalon és minőségben, a hazai piac elismert szakértőjeként. A kutatást a magyar sajátosságokhoz és a hazai cégek információs igényeihez igazítjuk; kutatóink és tanácsadóink készséggel állnak Ügyfeleink rendelkezésére akár személyes konzultációra.


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Gál Tamás
vezető tanácsadó
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Hardvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Szoftvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Informatikai és távközlési magánhálózatok
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infrastrukturális és üzleti megoldások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-beruházások és -költségvetés
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Internetszolgáltatás
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Adatátviteli és üzleti kommunikációs szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Fix telefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltelefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Távközlési bundling
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT és szórakoztató elektronika a háztartásokban
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági fixtelefon-piac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági internetpiac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági mobiltelefónia piaca
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Lakossági TV-multimédia szolgáltatások
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Távközlési bundling
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének