Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2016

Hardvereszközök

Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények · Megjelenés:

Tematika

Asztali [desktop] és hordozható [laptop/notebook/”hibrid” eszközök] PC-k penetrációja, installált bázisa, új eszközök [múltbeli és tervezett] beszerzésének volumene. Számítógép használattól való elzárkózás okai és beszerzési tervek a PC-vel nem rendelkezők körében. Szerverszámítógépek [penetráció, installált bázis, új beszerzések, tervek, stb.], a szerverüzemeltetés formái [in-house, co-location, szerverhoszting, szerverbérlet], szervervirtualizáció mértéke és trendjei. Professzionális adatközpontban történő szerverbérlet megítélése, igénybevételi valószínűség, elutasítás okai. „Okoseszközök” [okostelefonok, táblagépek] penetrációja és installált bázisa, az eszközök beszerzési módozatai, a piac bővülése 2015-ben és 2016-ban. Operációs rendszerek elterjedtsége az okostelefonok és táblagépek esetében, a platformok részesedése. Az eszközök hálózati képességei [3/4G, wifi], a használatuk legfőbb jellemzői és körülményei [hol, mikor, ki, mire, stb.]. Az „okoseszközök” vállalati integrációja, BYOD. Hozzáférés vállalati informatikai funkciókhoz, alkalmazásokhoz; azok technikai megvalósulása [„natív” alkalmazásokkal, webes böngészővel, vegyes/hibrid konstrukciók]. Az „okoseszközök” vállalati integrációját támogató informatikai fejlesztések [akár a vállalati rendszer oldalán, akár kliens oldalon]. Blackberry telefonok és megoldások. Az eszközök és felhasználók házon belüli támogatása, adat/információbiztonsággal összefüggő kérdések, vállalati/intézményi szabályozások, „MDM”-mel kapcsolatos kérdések. A mobilkészülék választás jövőbeni szempontrendszere. Okostelefon és tablet beszerzési tervek, preferenciák [pl. operációs rendszer, gyártó, stb.], árérzékenység, a piac bővülési lehetőségei. Potenciális „csatlakozók” száma és jellemzői; az okostelefonoktól és táblagépektől való elzárkózás ok-rendszere, a „távolmaradók” mobilizálásának lehetséges eszközei. Az „okoseszközök” üzleti célú alkalmazásával kapcsolatos jövőbeni igények és tervek.


Rendelje meg az elemzést! Részletes ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Gál Tamás
vezető tanácsadó
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Hardvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Szoftvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Informatikai és távközlési magánhálózatok
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infrastrukturális és üzleti megoldások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-beruházások és -költségvetés
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Internetszolgáltatás
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Adatátviteli és üzleti kommunikációs szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Fix telefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltelefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Távközlési bundling
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT és szórakoztató elektronika a háztartásokban
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági fixtelefon-piac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági internetpiac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági mobiltelefónia piaca
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Lakossági TV-multimédia szolgáltatások
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Távközlési bundling
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének