Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2016

IT-szolgáltatások

Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények · Megjelenés:

Tematika

Outsourcinghoz kapcsolódó fogalmak ismerete, felhő alapú megoldások elfogadottsága, cloud megoldások driverei/nehézségei, cloud szempontjából releváns területek fejlesztési prioritásai a következő években. A cloud horizontális [magán felhő, szolgáltatói felhő, közösségi felhő, hibrid felhő] és vertikális [IaaS, PaaS, SaaS, DaaS] megoldásainak attraktivitása, igénybevétele. Cloud szolgáltatások/termékek, keretrendszerek/platformok. Mióta használják, ki kezdeményezte a bevezetését, miért használnak cloud megoldást. Cloud szolgáltató kiválasztásának szempontjai, cloud megoldásokra fordított kiadás, realizált költségmegtakarítás, jövőbeli tervek. Nem felhő-modell szerinti menedzselt szolgáltatások, úgymint webhoszting, szolgáltató által üzemeltetett szerver, távolról üzemeltetett IT biztonsági megoldás, desktop és hálózatmenedzsment, alkalmazásmenedzsment, menedzselt adattárolás, alkalmazásszolgáltatás és videokonferencia-megoldás. Igénybevétel, elégedettség, költés, motivációk, jövőbeli tervek. Nem menedzselt szolgáltatásként igénybevett egyéb outsourcing megoldások tematikus vizsgálata. Igénybevétel, tervek, elégedettség, költés. Kiszervezés szempontjai, elvárások teljesülése, IT outsourcing partnerrel szembeni elvárások, legfontosabb problémák, IT outsourcing segítségével elért költségcsökkentés mértéke. Szerződések tipikus futamideje, újratárgyalásának időköze, tapasztalatok. Inhouse/outsource összevetése, outsourcing szerepének változása a következő időszakban. Adatközponti szolgáltatásokkal kapcsolatos ismeretek, igénybevétel, konstrukciók, a kihelyezés motivátorai. Hoszting/kolokációs szolgáltatásokkal kapcsolatos jövőbeni tervek és attitűdök. Egyéb IT szolgáltatások jelene és jövője [tanácsadás, rendszer- és/vagy hálózatintegráció, alkalmazásfejlesztés, -tanácsadás, -testreszabás és -karbantartás, IT oktatás és tréning, hardver- és/vagy szoftver telepítés és támogatás].


Rendelje meg az elemzést! Részletes ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Jakab Áron
partnerkapcsolati igazgató
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Hardvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Szoftvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Informatikai és távközlési magánhálózatok
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infrastrukturális és üzleti megoldások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-beruházások és -költségvetés
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Internetszolgáltatás
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Adatátviteli és üzleti kommunikációs szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Fix telefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltelefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Távközlési bundling
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT és szórakoztató elektronika a háztartásokban
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági fixtelefon-piac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági internetpiac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági mobiltelefónia piaca
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Lakossági TV-multimédia szolgáltatások
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Távközlési bundling
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének