Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2016

Mobiltelefónia

Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények · Megjelenés:

Tematika

Beszédcélú mobiltelefon-előfizetések üzleti célú használata a társas vállalkozások és költségvetési intézmények körében. „Közvetlen” és „közvetetett” mobilpenetráció, beszédcélú SIM-kártyák száma, szolgáltató-kapcsolatok. Magánszemély nevén lévő [„lakossági”] mobilelőfizetések üzleti célú használata és annak okai, a cég/intézmény üzletmenetével/ügyvitelével összefüggésben igénybe vett lakossági SIM-kártyák száma, „üzleti” előfizetés vásárlás jövőbeni motivációi. A vállalati és intézményi mobilpiac mérete, szolgáltatói részesedések, a mobilkiadások aránya a beszédcélú kommunikációban. Vállalati és intézményi mobilflották, CUG megoldások, dolgozói program [„flották”] elterjedtsége, nemzetközi megállapodások. Mobilszolgáltatók iránti attitűd, szolgáltatókkal szembeni percepciók, szolgáltató- és díjcsomag-választás paraméter-rendszere. Új mobilszolgáltatók ismertsége, a UPC és a Digi mobilpiaci megjelenésével kapcsolatos ismeretek, attitűdök, várakozások, előfizetési tervek és elvárt árkedvezmény mértéke. Szolgáltatók piaci részesedésének többdimenziós vizsgálata [ügyfelek, SIM-kártyák, bevételek, stb. alapján], párhuzamos szolgáltató-kapcsolatok motivációi. Elégedettség- és elvándorlás-elemzés. Az üzleti mobilpiac fejlődésének dinamikája, kereslet-előrejelzés. Beszédcélú SIM-ekhez kapcsolódó [külön havi előfizetési díjas & „xPlay” típusú] mobilinternet-csomagok, szolgáltatói részesedések, a „small screen/handset” mobilinternet vállalati alkalmazásának céljai és körülményei. A „small screen/handset” mobilinternet jövőbeni terjedésének lehetőségei, tervek, az „elzárkózók” mobilizálása. Upgrade potenciál a jelenlegi előfizetők körében. Mobilinternet „csomagolásával” kapcsolatos preferenciák, árérzékenység. „Smartphone” penetráció és főbb állományi adatok. Azonnali üzenetküldés illetve a mobil VoIP alkalmazása az üzleti célcsoportban, hatása a „hagyományos” mobiltávközlési kiadásokra, megítélése [üzleti felhasználás kontextusában], jövőbeni tervek. Virtuális mobil alközponti megoldások. Korlátlan beszélgetést biztosító „flat rate” tarifacsomagok ismertsége, megítélése és elterjedtsége. A „korlátlan” csomagok hatása a szervezetek mobiltelefon kiadásaira, árérzékenység. Flat rate tarifákkal kapcsolatos jövőbeni tervek. „Osztható” tarifák. Céges és privát magánfelhasználás szabályozása, „call control’. Munkatársak külföldi mobilhasználata [hang és adat/internet], a nemzetközi roaming díjak eltörlésének ismerete és lehetséges hatásai, „külföldi” szolgáltatóhoz történő váltás valószínűsége.


Rendelje meg az elemzést! Részletes ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Jakab Áron
partnerkapcsolati igazgató
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Hardvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Szoftvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Informatikai és távközlési magánhálózatok
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infrastrukturális és üzleti megoldások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-beruházások és -költségvetés
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Internetszolgáltatás
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Adatátviteli és üzleti kommunikációs szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Fix telefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltelefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Távközlési bundling
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT és szórakoztató elektronika a háztartásokban
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági fixtelefon-piac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági internetpiac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági mobiltelefónia piaca
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Lakossági TV-multimédia szolgáltatások
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Távközlési bundling
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének