Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2016

A lakossági mobiltelefónia piaca

Lakossági szegmens – háztartások és egyének · Megjelenés:

Tematika

Háztartásszintű mobilvizsgálatok: háztartások beszédcélú mobil ellátottsága, háztartások vezetékes- és mobilszolgáltató-kapcsolatai, háztartás-szintű beszédcélú távközlési kiadások, [háztartás-szintű] mobil- és vezetékes keresztelemzések [mobil-vezetékes helyettesítő-hatás kimutatása], kereszt-használat valamint lemorzsolódás vizsgálat és előrejelzés. A teljes magyarországi populáció [benne 15 évesnél fiatalabb korosztály is!] beszédcélú mobiltelefon-használata, részletes szegmentációk a mobilellátottság bemutatására. A 2015-ös „új” mobilpiaci belépők [első kártyavásárlók] karakterisztikája. A mobilpiac növekedési lehetőségei 2015-ben, háztartási- és egyéni demográfiai jellemzők mobiltelefon-használatra gyakorolt befolyásoló ereje. Szolgáltató- és díjcsomag-választás szempontjai, párhuzamos szolgáltató-kapcsolatok motivációi. Múltbeli szolgáltató- és tarifaváltások. Mobilszolgáltatók több dimenziós részesedés-vizsgálata a lakossági szegmensben [pl. ügyfél, SIM-kártya, bevétel, pre-paid vs post-paid, „flottás” SIM-ek]. Szolgáltatókkal szembeni elvárások és elégedettség, élő hűségszerződések. Jelenleg használt tarifacsomagok jellemzése: lebeszélhetőség, korlátlanság, díjmentes percek. „Flat rate” csomagok elterjedtsége, szolgáltatói részesedések. Korlátlanságot biztosító tarifákkal kapcsolatos ismeretek, elvárások és árérzénység. Feltöltőkártya beszerzési szokások. Beszédcélú mobilelőfizetésekhez kapcsolódó „small screen/handset”mobilinternet-csomagok [külön havi előfizetési díjas & xPlay jellegű] elterjedtsége és fő paraméterei, valamint az ezzel kapcsolatos jövőbeni bővítési és előfizetési tervek. Adatforgalmi korlát a mobilinternet csomagoknál, mi történik, ha a felhasználó túllépi a keretet. A „korlátlanság” vonzereje „small screen” mobilinternet szolgáltatások esetében. „Small screen” mobilinternetet jelenleg nem használók „bekapcsolásának” lehetőségei, költségviselési hajlandóság, csomagolással [külön havi előfizetési díjas vs. xPlay] kapcsolatos attitűdök, az elzárkózás okai. Mobil VoIP és OTT üzenetküldés jelenlegi használata: alkalmazások, gyakoriság, volumen, használat körülményei, stb. a Mobil VoIP és OTT üzenetküldés hatása a „hagyományos” mobiltelefonhasználatra és kiadásokra. Nemzetközi roaming díjak eltörlésével kapcsolatos ismeretek és várakozások. Jövőbeni szolgáltató- és tarifacsomag váltással kapcsolatos attitűdök, tervek, szolgáltatói preferenciák, árérzékenység. UPC mobilszolgáltatásával kapcsolatos ismeretek, attitűdök, igénybevétel. A Digi kft. lehetőségei a lakossági mobilhang piacon: ismeretek, vélekedések, előfizetési szándékok.


Rendelje meg az elemzést! Részletes ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Jakab Áron
partnerkapcsolati igazgató
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Hardvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Szoftvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Informatikai és távközlési magánhálózatok
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infrastrukturális és üzleti megoldások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-beruházások és -költségvetés
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Internetszolgáltatás
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Adatátviteli és üzleti kommunikációs szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Fix telefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltelefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Távközlési bundling
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT és szórakoztató elektronika a háztartásokban
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági fixtelefon-piac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági internetpiac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági mobiltelefónia piaca
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Lakossági TV-multimédia szolgáltatások
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Távközlési bundling
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének