Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2016

IT-szolgáltatások

Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények · Megjelenés: 2017. december

Tematika

Outsourcinghoz kapcsolódó fogalmak ismerete, felhő alapú megoldások elfogadottsága, cloud megoldások driverei/nehézségei, cloud szempontjából releváns területek fejlesztési prioritásai a következő években. Felhő alapú illetve menedzselt IT szolgáltatások [pl. IT-infrastruktúra menedzsment, monitoring és felügyelet, Hálózati biztonság, tűzfalak, Virtualizált gépek, Adatbázisok és számítási kapacitás, Tárolás, mentés, helyreállítás, Webhely-üzemeltetés, Fejlesztési környezet, Kommunikációs megoldások, Irodai és csoportmunka szoftverek, Üzleti célszoftverek, alkalmazások, stb.] jelenlegi igénybevétele, elégedettség, költések. Különböző SaaS megoldások elterjedtsége. Mióta [és miért] használják a különböző felhő alapú megoldásokat, ki kezdeményezte a bevezetésüket. A cloud szolgáltató kiválasztásának szempontjai, cloud megoldásokra fordított kiadás, realizált költségmegtakarítás. Felhő alapú szolgáltatásokkal kapcsolatos jövőbeli tervek. IT outsourcing igénybevétel [pl. Kolokáció/szerverhoszting, IT infrastruktúra-menedzsment/üzemeltetés, Alkalmazásmenedzsment/-üzemeltetés, Stratégiai IT outsourcing, Feldolgozás kihelyezés] és kapcsolódó vállalati ráfordítások. A kiszervezés szempontjai, elvárások teljesülése, IT outsourcing partnerrel szembeni elvárások, legfontosabb problémák, IT outsourcing segítségével elért költségcsökkentés mértéke. Szerződések tipikus futamideje, újratárgyalásának időköze, tapasztalatok. Inhouse/outsource összevetése, outsourcing szerepének változása a következő időszakban. Adatközponti szolgáltatásokkal kapcsolatos ismeretek, igénybevétel, konstrukciók, a kihelyezés motivátorai. Hoszting/kolokációs szolgáltatásokkal kapcsolatos jövőbeni tervek és attitűdök. Egyéb IT szolgáltatások jelene és jövője [tanácsadás, rendszer- és/vagy hálózatintegráció, alkalmazásfejlesztés, -tanácsadás, -testreszabás és -karbantartás, IT oktatás és tréning, hardver- és/vagy szoftver telepítés és támogatás].


Rendelje meg az elemzést! Részletes ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Jakab Áron
partnerkapcsolati igazgató
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Hardvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Szoftvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Informatikai és távközlési magánhálózatok
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infrastrukturális és üzleti megoldások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-beruházások és -költségvetés
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Internetszolgáltatás
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Adatátviteli és üzleti kommunikációs szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Fix telefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltelefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Telco preferenciák, attitűdök, hajtóerők
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT és szórakoztató elektronika a háztartásokban
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági fixtelefon-piac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági internetpiac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági mobiltelefónia piaca
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Lakossági TV-multimédia szolgáltatások
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Távközlési bundling
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének