Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2016

Telco preferenciák, attitűdök, hajtóerők

Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények · Megjelenés:

Tematika

Általános távközlési prioritások, az egyes szolgáltatáskategóriák [vezetékes hang, mobil hang, helyhez kötött internet, mobilinternet, adat- és üzleti kommunikáció, payTV] relatív fontossága a szervezetek számára. A jelenleg igénybe vett távközlési szolgáltatások [vezetékes hang, mobil hang, helyhez kötött internet, mobilinternet, adat- és üzleti kommunikáció, payTV] legfőbb paraméterei: szolgáltató-kapcsolatok, ráfordítások, a szolgáltatók részesedése. A szolgáltatások keresztösszefüggései, a távközlési szolgáltató-kapcsolatok heterogenitása, távközlési szolgáltatókkal kapcsolatos preferenciák. Távközlési szolgáltatók portfoliójának ismertsége. Távközlési szolgáltatáscsomagok jelenlegi igénybevétele, „bundle” szolgáltatókapcsolatok, a csomagok tartalmi összetevői. Integrált vezetékes-mobil távközlési szolgáltatáscsomagokkal kapcsolatos ismeretek, preferenciák, attitűdök, hajtóerők, akadályozók. Fix-mobil konvergens ajánlatok jövőbeni potenciálja: igényelt szolgáltatások, elvárt kedvezmények, szolgáltatói preferenciák. Fix-mobil konvergens ajánlatokkal szembeni elzárkózás okai. Mobiliroda szolgáltatás vonzereje. Távközlési és IT szolgáltatások integrálásának jelenlegi gyakorlata, ezzel kapcsolatos jövőbeni igények. Különböző „havidíjas” IT szolgáltatások távközlési szolgáltatásokkal egy csomagban történő igénybevételének potenciálja, szolgáltatói preferenciák. Vállalkozások működésével, gazdálkodásával kapcsolatos témakörök. A döntéshozók szociodemográfiai és személyes ICT fogyasztási profilja, digitalizációval kapcsolatos attitűdjei. Távközléssel, infokommunikációval kapcsolatos döntéshozatal jellemzői, információszerzéssel és ügyintézéssel kapcsolatos preferenciák. Online szolgáltatás-vásárlás és internetes ügyintézés jelenlegi gyakorlatai és jövőbeli prioritások. Távközlési szerződések gyakorlata és legfőbb szerződéses paraméterek. Távközlési szolgáltatók sales- és marketingkommunikációs tevékenysége, „közvetlen” megkeresések.


Rendelje meg az elemzést! Részletes ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Jakab Áron
partnerkapcsolati igazgató
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Hardvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Szoftvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Informatikai és távközlési magánhálózatok
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infrastrukturális és üzleti megoldások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-beruházások és -költségvetés
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Internetszolgáltatás
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Adatátviteli és üzleti kommunikációs szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Fix telefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltelefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Telco preferenciák, attitűdök, hajtóerők
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT és szórakoztató elektronika a háztartásokban
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági fixtelefon-piac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági internetpiac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági mobiltelefónia piaca
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Lakossági TV-multimédia szolgáltatások
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Távközlési bundling
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének