Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2016

Lakossági TV-multimédia szolgáltatások

Lakossági szegmens – háztartások és egyének · Megjelenés:

Tematika

A háztartások televíziós készülék ellátottsága, a készülékek funkciói, műszaki-technológiai képességei. Televíziókészülék beszerzések a tavalyi évben [2016-ban] és jövőbeli tervek. Egyéb híradástechnikai és szórakoztatóelektronikai eszközök a háztartásokban. “TV okosító eszközök” [Chromecast, Apple TV, stb.] penetrációja. Televízió-nézési, filmnézési és rögzítési szokások, a háztartások tematika és csatorna preferenciái. A műsorelosztási piac legjelentősebb szereplőinek és a szolgáltatási platformok [CaTV, IPTV, DVB-S, DVB-T, „Online”] ismertsége. PayTV szolgáltatások igénybevétele a háztartásokban, technológiák szerinti összetétel, előfizetett televíziós programcsomagok és azok tartalma. Szolgáltató-kapcsolatok, kiadások; a szolgáltatók részesedési indikátorai. A jelenleg payTV-vel nem rendelkező háztartások jelenlegi televíziózási szokásai, a payTV előfizetés lehetőségei. Nyaralók TV ellátottsága. Múltbeli szolgáltató és platform váltások. Digitális/interaktív szolgáltatások jelenlegi használata, igények és fizetőképes kereslet [pl. EPG, PVR stb.], az ilyen jellegű tartalmak és szolgáltatások jelenlegi fogyasztási mintázatai. Elvárások és elégedettség a jelenleg igénybe vett televíziós szolgáltatásokkal. Szolgáltatóváltási, csomagváltási és új előfizetés beszerzési tervek. „Multiscreen” televíziózással kapcsolatos ismeretek, jelenlegi használati szokások, platformok [PC, tablet, okostelefon], motivátorok, élethelyzetek, tervek és igények. „Videotéka/videotár” megoldásokkal és szolgáltatásokkal kapcsolatos ismeretek, használati mintázatok, tartalmak, az igénybevétel céljai és intenzitása, konstrukciók, költések. Nem lineáris/on-demand video tartalomfogyasztás, az OTT szolgáltatások elfogadottsága. Online videotéka szolgáltatások, catch-up TV, pay-per-view szolgáltatási modellek fogadtatása, igénybevételi szándék, tartalom-preferenciák, költségviselési hajlandóság. Egyéb online TV-használati funkciók iránti igények: online játékok a TV képernyőjén keresztül, online TV áruházi szolgáltatás, stb.


Rendelje meg az elemzést! Részletes ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Jakab Áron
partnerkapcsolati igazgató
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Hardvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Szoftvereszközök
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Informatikai és távközlési magánhálózatok
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infrastrukturális és üzleti megoldások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-beruházások és -költségvetés
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Internetszolgáltatás
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Adatátviteli és üzleti kommunikációs szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Fix telefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltelefónia
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Telco preferenciák, attitűdök, hajtóerők
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT és szórakoztató elektronika a háztartásokban
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági fixtelefon-piac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági internetpiac
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
A lakossági mobiltelefónia piaca
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Lakossági TV-multimédia szolgáltatások
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Távközlési bundling
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének