Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2018

Távközlési bundling, konvergencia, hajtóerők

Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények · Megjelenés: elérhető

Tematika

Általános távközlési prioritások, a szolgáltatások relatív fontossága.

A jelenlegi szolgáltatások (vezetékes / mobil hang, helyhez kötött / mobilinternet, adatkommunikáció, payTV) legfőbb paraméterei: szolgáltató-kapcsolatok, ráfordítások, a szolgáltatók részesedése.

Keresztösszefüggések, szolgáltató-kapcsolatok heterogenitása, preferenciák.

Integrált vezetékes-mobil csomagokkal kapcsolatos ismeretek, preferenciák, attitűdök, hajtóerők, akadályozók. FMC ajánlatok jövőbeni potenciálja, elzárkózás okai. Mobiliroda szolgáltatás vonzereje.

Távközlési és IT szolgáltatások integrálása, havidíjas IT szolgáltatások, hagyományos és felhő modell; csomagok potenciálja, szolgáltatói preferenciák. Near core / non-core szolgáltatók elfogadottsága.

Vállalkozások működése, gazdálkodása, döntéshozók profilja, digitalizációval kapcsolatos attitűdök.

Döntéshozatal, információszerzés, ügyintézési preferenciák; elektronikus számlázás.

Távközlési csomagok igénybevétele, összetevői.

Szolgáltatói kapcsolatok, portfólió ismerete. Szerződések gyakorlata, paraméterek. Szolgáltatók tevékenysége, megkeresések.


Általános távközlési prioritások, az egyes szolgáltatáskategóriák [vezetékes hang, mobil hang, helyhez kötött internet, mobilinternet, adat- és üzleti kommunikáció, payTV] relatív fontossága a szervezetek számára. A jelenleg igénybe vett távközlési szolgáltatások [vezetékes hang, mobil hang, helyhez kötött internet, mobilinternet, adat- és üzleti kommunikáció, payTV] legfőbb paraméterei: szolgáltató-kapcsolatok, ráfordítások, a szolgáltatók részesedése. A szolgáltatások keresztösszefüggései, a távközlési szolgáltató-kapcsolatok heterogenitása, távközlési szolgáltatókkal kapcsolatos preferenciák.

Integrált vezetékes-mobil távközlési szolgáltatáscsomagokkal [„FMC”] kapcsolatos ismeretek, preferenciák, attitűdök, hajtóerők, akadályozók részletes vizsgálata. Fix-mobil konvergens ajánlatok jövőbeni potenciálja: igényelt szolgáltatások, elvárt kedvezmények, szolgáltatókkal kapcsolatos preferenciák. Fix-mobil konvergens ajánlatokkal szembeni elzárkózás okai. Mobiliroda szolgáltatás vonzereje.

Távközlési és IT szolgáltatások integrálásának jelenlegi gyakorlata: havidíjas IT szolgáltatások igénybevétele távközlési szolgáltatóktól, „hagyományos” módon vagy „felhő modell” szerint. Különböző „havidíjas” IT szolgáltatások távközlési szolgáltatásokkal egy csomagban történő igénybevételének potenciálja, szolgáltatói preferenciák.

„Near-core / non-core”: távközlési szolgáltatók elfogadottsága különböző üzleti/ügyviteli területek/folyamatok esetében.

Vállalkozások működésével, gazdálkodásával kapcsolatos témakörök. A döntéshozók szociodemográfiai és személyes ICT fogyasztási profilja, digitalizációval kapcsolatos attitűdjei. Távközléssel, infokommunikációval kapcsolatos döntéshozatal jellemzői, információszerzéssel és ügyintézéssel kapcsolatos preferenciák. Online szolgáltatás-vásárlás és internetes ügyintézés jelenlegi gyakorlatai és jövőbeli prioritások. Elektronikus számlázással kapcsolatos ismeretek és preferenciák.

Távközlési szolgáltatók portfoliójának ismertsége. Távközlési szolgáltatáscsomagok jelenlegi igénybevétele, „bundle” szolgáltatói kapcsolatok, a csomagok tartalmi összetevői. Távközlési szerződések gyakorlata és legfőbb szerződéses paraméterek. Távközlési szolgáltatók sales- és marketingkommunikációs tevékenysége, „közvetlen” megkeresések.




Részletes tartalom, ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Gál Tamás
vezető tanácsadó
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Helyhez kötött távközlési szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltávközlési szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Távközlési bundling, konvergencia, hajtóerők
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT infrastruktúra, megoldások, kiadások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Digitális transzformáció
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infokommunikáció a háztartások szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének