Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2018

IT-szolgáltatások

Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények · Megjelenés: 2018. november

Tematika

Informatikai szolgáltatásokat nyújtó cégek ismertsége, beszállítókkal kapcsolatos elvárások.

Szolgáltatói kapcsolatok, havidíjas és nem havidíjas formák. IT-szolgáltatási kiadások, volumen és szerkezet.

Felhő modell elfogadottsága, driverek és nehézségek. Felhő-alapú szolgáltatások jelenlegi igénybevétele, elégedettség.

SaaS megoldások elterjedtsége, háttér, a bevezetés kezdeményezője, szolgáltatóválasztási szempontok. Cloud megoldásokra fordított kiadás, realizált költségmegtakarítás.

Felhőmegoldások tervei, potenciális kereslet, vonzereje, várható igénybevétel.

IT-outsourcing igénybevétele és ráfordítások.

Adatközponti szolgáltatások, ismeretek, igénybevétel, konstrukciók, motivátorok.

Kiszervezési szempontok, elvárások teljesülése; partnerrel szembeni elvárások, problémák, költségcsökkenés. Inhouse/outsource összevetése, outsourcing szerepének változása.

Egyéb IT szolgáltatások jelene és jövője.


Informatikai szolgáltatásokat nyújtó cégek ismertsége, IT beszállítókkal kapcsolatos elvárások. IT szolgáltatói kapcsolatok – havidíjas és nem havidíjas formában. IT szolgáltatásokra fordított összeg volumene és szerkezete.

„Felhő-modell” szerint igénybe vett IT szolgáltatások elfogadottsága, cloud megoldások driverei vs. nehézségei. Felhő-alapú szolgáltatások [pl. IT-infrastruktúra menedzsment, monitoring és felügyelet; Hálózati biztonság, tűzfalak; Virtualizált gépek, desktop; Virtuális hálózat, VPN; Adatbázisok és számítási kapacitás; Tárolás, mentés, helyreállítás; Webhely-üzemeltetés; Fejlesztési környezet; Kommunikációs megoldások [UC, VoIP, videokonferencia], Irodai és csoportmunka szoftverek; Üzleti célszoftverek, alkalmazások; stb.] jelenlegi igénybevétele, elégedettség. Különböző SaaS megoldások [Microsoft Office 365; Microsoft Azure; Microsoft Dynamics; Microsoft EMS; Google megoldások; Salesforce.com CRM szoftverek; Amazon Web Services; IBM megoldások; Oracle megoldások; SAP megoldások; Dropbox; Yammer; stb.] elterjedtsége. Mióta és miért használják a különböző felhő-alapú megoldásokat, ki kezdeményezte a bevezetésüket. A cloud szolgáltató kiválasztásának szempontjai. Cloud megoldásokra fordított kiadás, realizált költségmegtakarítás. Felhő-alapú szolgáltatásokkal kapcsolatos jövőbeli tervek. Felhő alapú VPN megoldások potenciális kereslete, vonzereje, várható igénybevétele megkeresés esetén. Rendszergazdai [infrastruktúra üzemeltetési] tevékenység potenciális kiszervezése [vonzerő, potenciális igények és kereslet]. Szoftverek [irodai, IT-biztonsági és csoportmunka] havidíjas formában történő potenciális igénybevétele.

IT outsourcing igénybevétel [pl. Kolokáció/szerverhoszting; IT infrastruktúra-menedzsment/üzemeltetés; Alkalmazásmenedzsment/-üzemeltetés; Stratégiai IT outsourcing; Feldolgozás kihelyezés] és kapcsolódó vállalati ráfordítások. Adatközponti szolgáltatásokkal kapcsolatos ismeretek, igénybevétel, konstrukciók, a kihelyezés motivátorai. A kiszervezések szempontjai, elvárások teljesülése, IT outsourcing partnerrel szembeni elvárások, legfontosabb problémák, IT outsourcing segítségével elért költségcsökkentés mértéke. Szerződések tipikus futamideje, IT kiszervezésekhez kapcsolódó megtérülési számítások. Inhouse/outsource összevetése, outsourcing szerepének változása a következő időszakban.

Egyéb IT szolgáltatások jelene és jövője [IT tanácsadás; Rendszer- és/vagy hálózatintegráció; Alkalmazásfejlesztés, -tanácsadás, -testreszabás és –karbantartás; IT oktatás és tréning; Hardver- és/vagy szoftver telepítés és támogatás].




Részletes tartalom, ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Jakab Áron
partnerkapcsolati igazgató
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Helyhez kötött távközlési szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltávközlési szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Távközlési bundling, konvergencia, hajtóerők
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT infrastruktúra, megoldások, kiadások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Digitális transzformáció
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infokommunikáció a háztartások szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének