Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2019

Mobiltávközlési szolgáltatások

Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények · Megjelenés: elérhető

Tematika

Beszédcélú mobiltelefon-előfizetések üzleti célú használata a társas vállalkozások és költségvetési intézmények körében. „Közvetlen” és „közvetetett” mobilpenetráció, beszédcélú SIM-kártyák száma, szolgáltató-kapcsolatok. Magánszemély nevén lévő [„lakossági”] mobilelőfizetések üzleti célú használata és annak okai, a cég/intézmény üzletmenetével/ügyvitelével összefüggésben igénybe vett lakossági SIM-kártyák száma, „üzleti” előfizetés vásárlás jövőbeni motivációi és potenciálja. A vállalati és intézményi mobilpiac mérete, a mobilkiadások aránya a beszédcélú kommunikációban. Szolgáltatók piaci részesedésének többdimenziós vizsgálata [ügyfelek, SIM-kártyák, bevételek, stb. alapján], párhuzamos szolgáltató-kapcsolatok motivációi. Egyedi szerződések, publikus csomagok, hűségszerződések, CUG megoldások. Céges mobilelőfizetések külföldi/nemzetközi használata. Mobilszolgáltatók iránti attitűd, szolgáltatókkal szembeni percepciók, szolgáltató- és díjcsomag-választás paraméter-rendszere [részletes elvárás és elégedettség elemzés], jövőbeni előfizetés beszerzésénél figyelembe vett szolgáltatók. Üzleti célra mobiltelefont nem használó munkatársak száma és karakterisztikája, az „üzleti” előfizetések jövőbeni potenciálja. 2018-as új előfizetés beszerzések és lemondások, 2019-es tervek. Az üzleti mobilpiac fejlődésének dinamikája, kereslet-előrejelzés, előrejelzések: előfizetések, piacméret.

A munkatársak mobilkészülék választásának szempontjai, a készülékek finanszírozása és ezzel kapcsolatos jövőbeni igények. 2018-as készülék beszerzések. „Smartphone” penetráció és főbb állományi adatok. A beszédcélú előfizetésekhez igénybe vett „VAS”/kényelmi szolgáltatások [pl. Készülékbiztosítás, Vírusvédelem, Információbiztonsági szolgáltatás, online tárhely, O365, stb.]. Tömeges SMS szolgáltatás használata. Korlátlan beszélgetést biztosító [full & on-net] „flat” tarifacsomagok ismertsége, megítélése és elterjedtsége. A „korlátlan” csomagok hatása a szervezetek mobiltelefon kiadásaira, árérzékenység. „Flat” tarifákkal kapcsolatos jövőbeni tervek. „Osztható” tarifák.

Beszédcélú SIM-ekhez kapcsolódó mobilinternet-csomagok, szolgáltatói részesedések, a „small screen/handset” mobilinternet jelenlegi és jövőbeni vállalati alkalmazásának céljai, körülményei, motivátorai. A mobilinternet-csomagok paraméterei, adatforgalmi keretek. A „small screen/handset” mobilinternet jövőbeni terjedésének lehetőségei, tervek, az „elzárkózók” mobilizálása. Upgrade potenciál a jelenlegi előfizetők körében. Korlátlan mobilinternettel kapcsolatos ismeretek, percepciók, ár-érték arány megítélés és igények. Mobilinternet „csomagolásával” kapcsolatos preferenciák, árérzékenység. „OTT” üzenetküldés illetve az „OTT” VoIP alkalmazása az üzleti célcsoportban, hatása a „hagyományos” mobiltávközlési kiadásokra, megítélése [üzleti felhasználás kontextusában], jövőbeni tervek.

„Nagyképernyős” mobilinternet penetráció a vállalati és intézményi szegmensben. „Large Screen” mobilintenet előfizetések száma, a szolgáltatók pozíciói, részesedési mutatók. „Helyhez kötött” vs mobilinternet keresztelemzések, a mobilinternet helyettesítő/kiegészítő szerepének vizsgálata. A „nagyképernyős” mobilinternet jövője: az előfizetések számára és a piac méretére vonatkozó előrejelzések. Egyéb „M2M” [Machine-to-Machine] adatkártyák használata, előfizetések, szolgáltatói kapcsolatok. „5G”-vel kapcsolatos ismeretek, várt előnyök és lehetséges alkalmazási célok. A mobiltávközlési szolgáltatások teljes vállalati és intézményi piacának mérete, szerkezete. Az egyes mobiltávközlési szolgáltatások keresztösszefüggései, a távközlési szolgáltató-kapcsolatok heterogenitása, a kínálati oldali szereplők ügyfélszáma, bevétele és részesedési mutatói. A meghatározó piaci szereplők mobiltávközlési ügyfélkörének jellemző profilja, a szolgáltatói bevételek felvevőpiaci és technológiai szerkezete. Az üzleti mobiltávközlési piac méretére és szerkezetére vonatkozó jövőbeni előrejelzések.




Részletes tartalom, ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Jakab Áron
partnerkapcsolati igazgató
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Helyhez kötött távközlési szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltávközlési szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Távközlési bundling, konvergencia, hajtóerõk
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT infrastruktúra, megoldások, kiadások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Digitális transzformáció
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infokommunikáció a háztartások szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének