Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2019

Távközlési bundling, konvergencia, hajtóerõk

Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények · Megjelenés: elérhető

Tematika

A jelenleg igénybe vett távközlési szolgáltatások [vezetékes hang, mobil hang, helyhez kötött internet, mobilinternet, adat- és üzleti kommunikáció, payTV] legfőbb paraméterei: szolgáltató-kapcsolatok, ráfordítások, a szolgáltatók részesedése. A jelenleg használt üzleti távközlési szolgáltatások keresztösszefüggései. Az egyes távközlési szolgáltatók teljes üzleti ügyfélszáma és ügyfélszerkezete, a távközlési szolgáltató-kapcsolatok heterogenitása. A teljes üzleti távközlési piac mérete és szerkezete, szolgáltatók pozíciói, részesedése – 2019-ben és idősorosan. A vállalkozások és intézmények költségracionalizálási törekvései.

Távközlési szolgáltatók portfoliójának ismertsége. Távközlési szolgáltatáscsomagok jelenlegi igénybevétele, „bundle” szolgáltatói kapcsolatok, a csomagok tartalmi összetevői. Integrált vezetékes-mobil távközlési szolgáltatáscsomagokkal [„FMC”] kapcsolatos ismeretek, preferenciák, attitűdök, hajtóerők, akadályozók részletes vizsgálata. Fix-mobil konvergens ajánlatok jövőbeni potenciálja: igényelt szolgáltatások, elvárt kedvezmények, szolgáltatókkal kapcsolatos preferenciák. Fix-mobil konvergens ajánlatokkal szembeni elzárkózás okai.

Távközlési és IT szolgáltatások integrálásának jelenlegi gyakorlata: havidíjas IT szolgáltatások igénybevétele távközlési szolgáltatóktól, „hagyományos” módon vagy „felhő modell” szerint. Különböző „havidíjas” IT szolgáltatások távközlési szolgáltatásokkal egy csomagban történő igénybevételének potenciálja, szolgáltatói preferenciák. „Near-core / non-core”: távközlési szolgáltatók elfogadottsága különböző pénzügyi és üzleti/ügyviteli területek/folyamatok esetében.

Vállalkozások működésével, gazdálkodásával kapcsolatos témakörök. A döntéshozók szociodemográfiai és személyes ICT fogyasztási profilja, digitalizációval kapcsolatos attitűdjei. Távközléssel, infokommunikációval kapcsolatos döntéshozatal jellemzői, információszerzéssel és ügyintézéssel kapcsolatos preferenciák. Online szolgáltatás-vásárlás és internetes ügyintézés jelenlegi gyakorlatai és jövőbeli prioritások. Elektronikus számlázással kapcsolatos ismeretek és preferenciák. Távközlési szerződések gyakorlata és legfőbb szerződéses paraméterek. Távközlési szolgáltató váltások a múltban. Jövőbeni szolgáltató preferenciák és diszpreferenciák. Távközlési szolgáltatók sales- és marketingkommunikációs tevékenysége, „közvetlen” megkeresések.




Részletes tartalom, ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Gál Tamás
vezető tanácsadó
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Helyhez kötött távközlési szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltávközlési szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Távközlési bundling, konvergencia, hajtóerõk
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT infrastruktúra, megoldások, kiadások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Digitális transzformáció
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infokommunikáció a háztartások szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének