Az infokom-piac kutató és tanácsadó specialistája
Magyar Infokommunikációs Jelentés 2019

IT-szolgáltatások

Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények · Megjelenés: 2019. december

Tematika

Szolgáltatások igénybevétele a különböző IT területeken [pl. IT-infrastruktúra menedzsment, Alkalmazás-menedzsment, Hálózati biztonság/tűzfalak, Szerver-kolokáció/hoszting, Szerver és desktop virtualizáció, Hálózatépítés/VPN, Adatbázisok és számítási kapacitás, Adatmentés és archiválás, Bac-up rendszerek menedzsmentje, Webhely-üzemeltetés, Alkalmazás-fejlesztés/ fejlesztési környezet, Kommunikációs megoldások (pl. UC, VoIP, videokonferencia), Irodai és csoportmunka szoftverek (pl. O.365), Üzleti célszoftverek, alkalmazások (pl. ERP, CRM, stb.), Rendszer- és/vagy hálózatintegráció, IT outsourcing, IT tanácsadás, IT oktatás és tréning, stb.]. Adatközponti szolgáltatások igénybevételének konstrukciói, a kihelyezés motivátorai, szolgáltatói kapcsolatok, elégedettség.

„Felhő-modell” szerint igénybe vett IT szolgáltatások elfogadottsága, a „cloud” megoldások driverei vs. nehézségei. „Felhő-modell” szerint igénybe vett IT szolgáltatások penetrációja, összességében, és az egyes IT területeken. Az igénybe vett „felhő-szolgáltatások” modellje [saját megoldás, szolgáltatói megoldás, közösségi vagy hibrid „felhő”]. „Cloud” megoldás-szállítók penetrációja [pl.Microsoft (Office 365, Azure, Dynamics, EMS stb.), Google Cloud Platform, Amazon Web Services, IBM megoldások (SmartCloud, Puresystem, Pureflex, Pureapplication, stb.), Oracle (Public Cloud, Private Cloud, Cloud at Customer, stb.), SAP, Salesforce.com szoftverek, Cisco, Dropbox, stb.]. Mióta és miért használják a különböző felhő-alapú megoldásokat, ki kezdeményezte a bevezetésüket. A „cloud” szolgáltató kiválasztásának szempontjai. Házon belüli IT erőforrások, az IT csapat létszáma. Külső segítség igénybevétele az IT feladatok ellátása során, az IT beszállító/partner cég, a kapcsolat rendszeressége, a fizetési konstrukció jellege [havidíjas és/vagy nem havidíjas]. IT beszállítókkal és szolgáltatókkal szembeni elvárások, motivációk, esetleges problémák, elégedettség a szolgáltatásokkal és szolgáltatókkal.

Társas vállalkozások és költségvetési intézmények IT szolgáltatásokkal kapcsolatos ráfordításai - idősorosan is. Az IT szolgáltatásokkal kapcsolatos kiadások szerkezete [IT outsourcing, IT tanácsadás, Rendszer- és/vagy hálózatintegráció, Alkalmazásfejlesztés, -tanácsadás, -testreszabás és -karbantartás, IT oktatás és tréning, Hardver- és/vagy szoftvertelepítés és támogatás]. Az IT szolgáltatási kiadások szegmentációja a ráfordítások rendszeressége [rendszeres vs. eseti] illetve az igénybevétel modellje [„felhő-alapú” vs. nem „felhőalapú”] szerint. Az igénybe vett IT szolgáltatások segítségével elért költségcsökkentés mértéke.

IT szolgáltatásokra vonatkozó szerződések jellemző futamideje. Az IT szolgáltatások jövőbeni szerepének változása. IT szolgáltatások jövőbeni igénybevételével kapcsolatos tervek. Office 365 váltási potenciál. Felhő-alapú szolgáltatásokkal kapcsolatos jövőbeli tervek.




Részletes tartalom, ajánlat, csomagkedvezmények és további információk >>


AJÁNLAT ÉS MEGRENDELÉS
További információk, ajánlat és bemutató prezentácó:

Gál Tamás
vezető tanácsadó
tanulmanyok{*}bellresearch.com
[+36-1] 477 01 00


Helyhez kötött távközlési szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Mobiltávközlési szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Távközlési bundling, konvergencia, hajtóerõk
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT infrastruktúra, megoldások, kiadások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
IT-szolgáltatások
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Digitális transzformáció
Üzleti szegmens – vállalatok és intézmények
Infokommunikáció a háztartások szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének
Infokommunikáció az egyének szintjén
Lakossági szegmens – háztartások és egyének